1

body .navbar {height: auto;} .region-inner.main-inner, .column-right-inner { padding-top: 0 !important; }

06.10.2024

Подяка від університету: моя освітня подорож триває

 




Дуже радий поділитися приємною новиною – отримав почесну подяку від ректора ХНПУ імені Г.С. Сковороди з нагоди Дня працівника освіти. Це велика честь для мене, і я щиро вдячний університету за таке визнання.

Протягом багатьох років я працюю над розвитком та впровадженням нових технологій у навчальний процес, і ця подяка є результатом спільної роботи з колегами та студентами. Викладання інформатики для мене – не просто професія, а справжнє захоплення. Я впевнений, що знання в галузі інформаційних технологій є ключем до успіху в сучасному світі, і радий ділитися ними зі своїми студентами.

Дякую всім, хто підтримує та надихає мене на нові звершення. Попереду – багато цікавих проєктів, якими я обов'язково поділюся у майбутньому!

2024-10-11(337-338).pdf (hnpu.edu.ua)



0 comments :

Отправить комментарий