1

body .navbar {height: auto;} .region-inner.main-inner, .column-right-inner { padding-top: 0 !important; }

24.03.2021

Робочий зошит з безпеки дітей у цифровому середовищі.

Автори: МСЕ, Child Online Protection - Міжнародний союз електрозв'язку. Переклад: Громадська організація «МІНЗМІН» та Міністерство цифрової трансформації України.

Рекомендації для батьків та освітян: https://drive.google.com/.../1KO5MeC73lLCEhszi4kjxQ4.../view
Автори сподіваютсья, що матеірали "будуть корисними, коли батьки й педагоги доглядатимуть за дітьми в їхній захоплюючій подорожі, що відкриває численні приголомшливі можливості, які пропонує Інтернет.
Надважливо, щоб наступне покоління могло впевнено використовувати Інтернет, щоб воно мало змогу, своєю чергою, продовжувати користуватися перевагами його розвитку. Таким чином, під час обговорення питань з безпеки дітей та молоді в цифровому середовищі вкрай важливо обрати золоту середину.
Так само, як і дорослі, діти та молодь використовують Інтернет для реалізації свого права на отримання інформації. Від однієї п’ятої до двох п’ятих дітей та молодь можуть вважатися «мисливцями за інформацією» в тому сенсі, що вони щотижня відпрацьовують кілька форм пошуку інформації в цифровому середовищі, щоб дізнатися щось нове, отримати інформацію про роботу або можливості навчання, ознайомитися з новинами, прочитати медичну інформацію або знайти заходи, що організовуються неподалік.
Багато дітей та молодь різного віку використовують Інтернет для роботи вдома, і навіть для того, щоб надолужити згаяне через пропущені заняття.
«Вони просили нас знайти прізвища міністрів у Гані, інформацію про країни та їхні валюти.
Ви можете дізнатися новини про інші країни», – дівчинка віком 12-14 років, Гана.
«В Інтернеті ми можемо знайти все, що нам потрібно до школи, та те, що ми не можемо знайти у книжках», – дівчинка 9 років, Сербія.
«Мені поставили «двійку» з математики, і тому мені довелося переглянути декілька відео, де пояснювалося, що я маю вивчити», – хлопчик віком 15-17 років, Аргентина.
«Якщо ви не пішли до школи, ви можете поговорити зі своїм другом та з’ясувати, що ви пропустили, і знайти цю інформацію. Тому важливо мати WhatsApp своїх друзів», – дівчинка віком 16-17 років, Південна Африка.
Потрібно відкрито обговорювати ризики, з якими можуть мати справу діти та молодь в цифровому середовищі, щоб навчити їх розпізнавати ризики, а також запобігати або
ліквідувати збитки, якщо вони були заподіяні, без надмірного залякування дітей та перебільшення небезпеки.
Малоймовірно, що підхід, де враховуються винятково або в основному негативні аспекти технології, серйозно сприйматиметься дітьми та молодими особами. Батьки та освітяни можуть нерідко опинитися у невигідному для себе становищі, оскільки молодь часто-густо знає про технології та їх можливості більше, ніж люди старших поколінь. Дослідження показали, що велика частина дітей здатна відрізнити кібербулінг від простого жарту або підсміювання в мережі, усвідомлюючи, що кібербулінг має на меті заподіяти шкоду. У багатьох частинах світу діти дійсно добре розуміють ризики, з якими вони мають справу в мережі ."
Офіційний сайт організації: https://www.itu.int/en/ITU-D/Cybersecurity/Pages/COP.asp

0 comments :

Отправить комментарий